May 31, 2010

Répondez s'il vous plait (RSVP)

Dah lama tak mendengar lagu2 jazz semenjak konsert Lagenda Sheila Majid’s tribute to Tan Sri P Ramlee sekitar ‘90. Waktu tu lagu2 seperti Aku Cinta Pada Mu, Lagenda, Antara Anyer dan Jakarta (kata wife aku Antara KL dan Angola). Yang tak syok bila ada Afdlin Syauki kat belakang jadi backup singer.

Lepas tu lagu2 Jazz semuanya tenggelam. Harap Ning, cerita sensasi fantasi dia lagi sedap dengar dari lagu2 dia. Of late ada satu lagu Jazz yang berentak modern. Aku suka dengar so aku pastekan kat sini. Sekali-sekala aku mainkan biar staf aku Su tension dengar ulang 10 kali sehari. Enjoy..



P/s – "Ku pinta kau Répondez s'il vous plait"... Aku mengaku dengar lagu2 Jazz ni, selain dari nasyid la...>:)

1 comment:

zubeq said...

mcm gig*** jer... hehe. Yes u r the winner.. so saye hadiahkan lagu ni jer la.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...