October 12, 2010

Baju Melayu

Jumaat Malam Sabtu: Setelah tidak berjaya memakai baju Melayu masa hari raya tempoh hari, akhirnya aku dapat juga melaram pakai baju Melayu di Hari Raya Gathering . Aku datang bujang je malam tu. Perasaan so not cool sebab dah lama x jadi bujang. Nak melaram punya pasal aku beli la songkok tinggi satu, kopiah putih satu. Yang songkok tinggi tu untuk melaram (dan membangga diri) yang kopiah putih tu untuk mendapat pengampunan semula, agaknya lah?

Gathering malam tu ada nyanyi2, ada drama, ada cabutan bertuah tapi yang really steal the show was bila management committee buat persembahan, led by my boss pulak tu.

Enjoy some of the pic below…


Bila aku check balik rupanya kamera Pentaq aku ni dah kena belasah sama Damia sampai gambar bibik terkejut pun ada sekali..hahaha

2 comments:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

Gambo en.Capri mana??

capri... said...

Tgh ambik gambo xleh tangkap gambo sendiri..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...